Respectam un cod etic in ceea ce priveste relatia cu toti clientii indiferent de tipul de lucrare pe care il realizeaza cu noi.
Datorita calitatii si promptitudinii lucrarilor prestate in ultimii 5 ani de activitate am dezvoltat o retea de contacte atat in randul clientilor cat si al furnizorilor, lucru care ne permite sa fim mai buni.
Am incercat intotdeauna sa prestam servicii de calitate indiferent de valoarea lucrarilor si am ales sa incepem implementarea standardului ISO 9001 in cadrul tuturor activitatilor companiei.
Intotdeauna am incercat sa fim operationali si prompti oferind clientilor servicii rapide reducand la minim durata proceselor desfasurate in cadrul service-ului auto.
Cautam in continuu sa ne dezvoltam profesional si sa imbunatatim cunostintele tehnice prin calitate si inovatie.
Echipa noastra participa intens la cursuri de specializare din dorinta de a fi tot timpul la curent cu toate noutatile si standardele tehnice aparute in activitatea de service auto.
Protectia muncii este parte integranta a activitatii zilnice si unul dintre principalele aspecte pe care le respectam cu sfintenie.
Deviza noastra asupra activitatii pe care o desfasuram se poate rezuma prin sintagma: Clientul nostru prietenul nostru.